SZJ.0143.5.278.2016
EW-075
WPIS DO EWIDENCJI INNYCH OBIEKTÓW PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ HOTELARSKĄ
stify;"rong>ZMIANA WE WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
>WYMAGANE DOKUMENTY
Przedsiębiorca lub rolnik, który zamierza rozpocząć świadczenie usług hotelarskich w gospodarstwie rolnym składa zZgłoszenia zmiany dokonuje się w formie pisemnej na podstawie Wniosku CEIDG-1 o wpis do prowadzącego ewidCencję właściwego, ze względu na miejsce położenia obiektu, Burmistrza:
- Wniose
kj o dokonanie wpisu do eEwidencji świadczących usługi hotelarskie &nie będących obiektami hotelarskimi oraz pól biwakowych na terenie Gminy Blizanów - druk dostępny w Urzędzie i na stronie Biuletynu ;Informacji Publicznej w zakładceo Jak Działatwlnościć Gospodarawęczej.em> p>
- Opis obiektu - druk dostępny w Urzędzie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Jak załatwić sprawę.
- Numer NIP, numer REGON.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Aby dokonać zmiany danych w ewidencji należy wybrać jeden z trybów postępowania:
zalogować się do CEIDG, wypełnić wniosek on-line i złożyć go elektronicznie (osoby posiadające podpis elektroniczny z kwalifikowanym certyfikatem lub profil zaufany),
zalogować się do CEIDG, wypełnić wniosek on-line, wydrukować i zanieść go do wybranego urzędu gminy,
bez logowania się do CEIDG, wypełnić wniosek on-line, wydrukować i zanieść go do wybranego urzędu gminy,
pobrać, wypełnić i złożyć wniosek papierowy w wybranym urzędzie gminy. Gmina przekształca go na wniosek elektroniczny (wpisuje dane do CEIDG),
przesłać wniosek listem poleconym do wybranej gminy - podpis musi być potwierdzony notarialnie.
Więcej informacji na stronie: www.ceidg.gov.pl
Roman Kliszewski,
style="text-align: justify;">pokój Nr 5, tel. 62 7512109 email: rolnictwo@blizanow.ug.gov.pl
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
DNastępny dzień roboczy 30od dnia złożenia wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydawane jest zaśwZmiadcna zenie ostaje wpisieana do Centralnej Ewidencji innych obiektów, w których są śwDziadczone usługalności hGotelspodarskie - obiektów nie będących obizektami hotelarskimij.
OPŁATY
17 zł - opłata skarbowa za wydanNie dotyczy.
Opłatę skarbową należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Gminy Blizanów
nr 76 8407 0003 0600 6372 2000 0001 lub gotówkowo w kasie Urzędu. Opłatę należy uiścić najpóźniej w dniu składania wniosku.
TRYB ODWOŁAWCZY
PodstOrgawą odnemowy wpisu do ewidencyji innego obiektu są braki forymalne wniosku, nije uzupełnione w term Minister 7 dni Gospod wezwanrkia do ich usunięcia.
Odmowa wpisu w tym prCzypadku wydawana jest w formie informacji o pozostawieniu wniosku bez rozpatrzenia, na który wnioskodawcy przysługiwać będzie skarga do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu za pośrednictwemć WójtOrganu Gminy Blzwiązanów.
Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o tpreśzyjęciem żądawnejiosku, przez oksobę ubiegającą się o nie, następuje w drodze postanowienia na które służy zażalcenie.
m style="text-align: justify;">Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszformę dokumentu za pośredlektronictwem Wójta Gminy Blizanówego wi przesłaniem do CEIDG jest czynnością matermialno-technie 7 dcznią, od dnia doręczenia posktanowienia stóroej nie. przysługuje odwołanie
PODSTAWA PRAWNA
<
ol>
p style="text-align: justify;">Rozporządzenie MiniUstra Gospodwarki i Pracy z dn2 lipca 19 sierpnia 2004 r. wo sprawobodzie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są śwdziadczone usługalności hgotelspodarskiczej (tekst jednolity: Dz. U. z 200615 r., Nr 22, poz.169 584 ze zm.).lip>
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r., poz.23 ze zmianami).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015r., poz.783 ze zmianami).
DODATKOWE INFORMACJE
Przedsiębiorca świadczący usługi hotelarskie zgłasza do ewidencji informacje o:
- Zaprzestaniu świadczenia usług hotelarskich.
- Uzyskaniu decyzji marszałka województwa o zaszeregowaniu obiektu do rodzaju i nadaniu kategorii.
- Zmianie działalności na stałą lub stałej na se
zo
nbow
ią
.
Zmizan
ie liczby miejsc noclegowych, liczby je
dst złożyć wn
ios
tek
mieszkalnych,o zmian
ieę wpi
ch s
truktury, zmianie numeru
telefonu, a także o ile obiekt posiada -
w terminie 7 dni o
&d dn
bia zais
p;tnienia zmian
ie numeru faksu, adresu poczty
elektronicznej oraz adresu strony internetowej.
Przedsiębiorca świadczący usługi hotelarskie informuje organ prowadzący ewidencje o z
da
rzeniach powodujących przejściowo wstrzymanie lub istotne ograniczenie zakresu świadczonych
usług.
Informacji tych nie uważa się za zgłoszenie, o którym mowa wyżej.
Aktualność wpisu przedsiębiorcy figurującego w CEIDG potwierdza się bezpośrednio na stronie CEID (główny identyfikator do NIP osobisty przedsiębiorcy) poprzez wydruk (lub sam podgląd), który nie wymaga podpisu.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
04.07.2016 r.
Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji obiektówCEIDG-1
Załącznik do CEIDG-1 (RD) - dodatrong>Opis obiektuong>we PKD
Załącznik do CEIDG-1 (MW) - dodatkowe miejsca wykonywania działalności
Załącznik do CEIDG-1 (RB) - dodatkowe rachunki bankowe
Załącznik do CEIDG-1 (SC) - dodatkowe Spółki Cywilne
Załącznik do CEIDG-1 (PN) - dodatkowi pełnomocnicy
Załącznik do CEIDG-1 (POPR) - korekty
Osoba odpowiedzialna za:
- wytworzenie informacji: Roman Kliszewski
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: (2013-09-23 09:5
14:1307)
- zaakceptowanie treści informacji: (2013-09-23 09:5
1:4:56)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2016-07-19 09:
1032:1706)