BIP
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
Świadczenie chorobowe dla osób powracających z zagranicy
Osoby objęte obowiązkową kwarantanną, po przekroczeniu granicy, mogą ubiegać się o świadczenia chorobowe. Aby je uzyskać należy złożyć specjalne oświadczenie - w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia kwarantanny.
Osoba, która przekracza granicę państwową, ma obowiązek odbycia obowiązkowej kwarantanny, która trwa 14 dni. Zgodnie z najnowszym rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia taka osoba może ubiegać się o świadczenia z tytułu choroby. Aby je uzyskać, należy złożyć specjalne oświadczenie o odbywaniu obowiązkowej kwarantanny, w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia kwarantanny. Wzór oświadczenia jest dostępny na stronie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Takie oświadczenie pracownik lub zleceniobiorca składa do swojego płatnika składek, np. pracodawcy, zleceniodawcy. Osoby prowadzące działalność pozarolniczą i osoby z nimi współpracujące składają oświadczenie w ZUS. Oświadczenie może być przekazane elektronicznie – za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych.
Jeśli zasiłek chorobowy wypłaca ZUS, płatnik składek (pracodawca) w ciągu 7 dni przekazuje oświadczenie ubezpieczonego do Zakładu. Może to zrobić za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE).
Płatnik składek, który wypłaca zasiłki, lub ZUS może wystąpić do właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w celu weryfikacji danych zawartych w oświadczeniu.
Należy pamiętać, że jeśli państwowy inspektor sanitarny zdecyduje o skróceniu lub zwolnieniu osoby, która odbywa kwarantannę z obowiązku jej odbywania, osoba ta powinna o tym poinformować wypłacającego świadczenie chorobowe (np. pracodawcę, zleceniodawcę albo ZUS).
Osoby, które powracają z zagranicy i są objęte obowiązkową kwarantanną nabywają prawo do świadczenia chorobowego na ogólnych zasadach. W tej sytuacji zleceniobiorcy oraz przedsiębiorcy muszą mieć opłaconą składkę chorobową, która jest dobrowolna.
Wszystkie informacje dotyczące pomocy dla przedsiębiorców, zasiłku za czas kwarantanny, opieki nad dzieckiem, orzecznictwa lekarskiego i kontaktu z pracownikami ZUS podczas stanu epidemii, dostępne są na stronie www.zus.pl, w zakładce „koronawirus”.
Marlena Nowicka
regionalna rzeczniczka prasowa ZUS
w Wielkopolsce
INFORMACJA
INFORMACJA
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją epidemiologiczną dotyczącą koronawirusa SARS-CoV-2W informujemy, że Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Zagorzynie zostaje tymczasowo zamknięty do dnia
12 kwietnia 2020 r.
Blizanów dnia 23.03.2020r.
KOMUNIKAT
Urząd Gminy
Blizanów
KOMUNIKAT
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacja epidemiologiczną dotyczącą
koronawirusa SARS-CoV-2W zwracamy się z prośbą o:
- ograniczenie wizyt w Urzędzie Gminy w Blizanowie tylko do spraw, których nie można załatwić drogą pisemną, telefoniczną bądź elektroniczną.
- rozważenie na ile Państwa sprawy są pilne i wymagają niezwłocznego załatwienia.
- korzystanie z zakładki „załatw sprawę” gdzie znajdują się druki do pobrania .
- zalecane jest dokonywanie wpłat i opłat droga elektroniczną
Gmina Blizanów
Blizanów Drugi 52
62-814 Blizanów
tel. 62 7511010, 627511066
fax 627641113
E-mail:
skrytka ePUAP: /UGB/skrytka
BIP: https://perfekcyjnekursy.nstrefa.pl/archiwum.bip.blizanow.ug.gov.pl/blizanow/
http://www.blizanow.ug.gov.pl/
Konto bankowe :
BS Pleszew O/Blizanów
76 8407 0003 0600 6372 2000 0001
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
Informacja o wysokości podstawowej kwoty dotacji dla oddziałów przedszkolnych oraz statystycznej liczbie uczniów- II Aktualizacja
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BLIZANÓW o naborze wstępnych zgłoszeń o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BLIZANÓW
o naborze wstępnych zgłoszeń o dofinansowanie
z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Uchwałą Nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 roku Rada Ministrów ustanowiła Rządowy Program Odbudowy Zabytków (ogłoszenie o naborze wniosków nr 3/2023) umożliwiający pozyskanie przez Gminę Blizanów dofinansowania realizacji zadań inwestycyjnych, polegających na ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. W ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków podmioty posiadające tytuł prawny do zabytku mogą ubiegać się za pośrednictwem Gminy Blizanów o dofinansowanie na nakłady konieczne na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, zgodnie z zakresem określonym w art. 77 ustawy o ochronie zabytków (Dz.U.2022.840) obejmujące:
1) sporządzenie ekspertyz technicznych i konserwatorskich;
2) przeprowadzenie badań konserwatorskich lub architektonicznych;
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej;
4) opracowanie programu prac konserwatorskich i restauratorskich;
5) wykonanie projektu budowlanego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;
6) sporządzenie projektu odtworzenia kompozycji wnętrz;
7) zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytku;
8) stabilizację konstrukcyjną części składowych zabytku lub ich odtworzenie w zakresie niezbędnym dla zachowania tego zabytku;
9) odnowienie lub uzupełnienie tynków i okładzin architektonicznych albo ich całkowite odtworzenie, z uwzględnieniem charakterystycznej dla tego zabytku kolorystyki;
10) odtworzenie zniszczonej przynależności zabytku, jeżeli odtworzenie to nie przekracza 50% oryginalnej substancji tej przynależności;
11) odnowienie lub całkowite odtworzenie okien, w tym ościeżnic i okiennic, zewnętrznych odrzwi i drzwi, więźby dachowej, pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych;
12) modernizację instalacji elektrycznej w zabytkach drewnianych lub w zabytkach, które posiadają oryginalne, wykonane z drewna części składowe i przynależności;
13) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej;
14) uzupełnianie narysów ziemnych dzieł architektury obronnej oraz zabytków archeologicznych nieruchomych o własnych formach krajobrazowych;
15) działania zmierzające do wyeksponowania istniejących, oryginalnych elementów zabytkowego układu parku lub ogrodu;
16) zakup materiałów konserwatorskich i budowlanych, niezbędnych do wykonania prac i robót przy zabytku wpisanym do rejestru, o których mowa w pkt 7-15;
17) zakup i montaż instalacji przeciwwłamaniowej oraz przeciwpożarowej i odgromowej.
Szczegółowe zasady naboru oraz realizacji i finansowania inwestycji (w tym określenie uprawnionych podmiotów) znajdują się pod następującym adresem internetowym, w zakładce „Dokumenty”:
https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/programy/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow/
Wstępne zgłoszenia od podmiotów zainteresowanych uzyskaniem dotacji na w/w prace należy złożyć w wersji papierowej w sekretariacie Urzędu Gminy Blizanów lub wysłać pocztą na adres ; Urząd Gminy w Blizanowie , Blizanów Drugi 52 , 62-814 Blizanów , w terminie do 10.08.2023 roku do godziny 15:00.
Wzór zgłoszenia w załączeniu.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Złożenie wstępnego zgłoszenia nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.
Zgłoszenie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Wójt Gminy Blizanów
Sławomir Musioł
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-07-27 14:18:17)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-07-27 14:18:17)
Wykaz Żłobków prowadzonych na terenie Gminy Blizanów
Blizanów Drugi, 14.07.2023r
Wykaz Żłobków prowadzonych na terenie Gminy Blizanów
Rejestr Żłobków i Klubów Dziecięcych prowadzony przez Wójta Gminy Blizanów publikowany jest na
stronie: https://empatia.mpips.gov.pl/web/piu/dla-swiadczeniobiorcow/rodzina/d3/rejestr-zlobkow-
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchomiło również na Portalu Informacyjno -
Usługowym Emp@tia MAPĘ żłobków i klubów dziecięcych - narzędzie służące rodzicom dzieci w
wieku do lat 3 do wyszukiwania najbliższych żłobków i klubów dziecięcych. Na mapie tej oprócz
wskazania miejsca prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego pokazywane są również inne dane tej
instytucji - w tym dane kontaktowe, godziny otwarcia, wysokość opłat, informacje o udzielanych
zniżkach, informacja czy placówka jest dostosowana do potrzeb dzieci niepełnosprawnych lub
wymagających szczególnej opieki, liczba miejsc oraz liczba zapisanych dzieci.
Mapę żłobków i klubów dziecięcych można znaleźć pod adresem: https://empatia.mpips.gov.pl/web/piu/mapa-zlobkow-i-klubow-dzieciecych
Nazwa i adres podmiotu prowadzącego Żłobek |
NIP podmiotu Prowadzącego Żłobek |
Miejsce prowadzenia Żłobka |
Liczba Miejsc |
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Jarantów „ Od przedszkolaka do żaka” Jarantów 47; 62-814 |
968-09-72-533 |
Jarantów 47 |
11 |
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Jarantów „ Od przedszkolaka do żaka” Jarantów 47; 62-814 |
968-09-72-533 |
Jastrzębniki 51 |
21 |
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-07-14 13:56:56)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-07-14 13:56:56)
Wykaz pracodawców, którym została udzielona pomoc De Minimis w 2022 roku
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-06-28 09:53:40)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-06-28 09:53:40)
OBWIESZCZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Blizanów
Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977) oraz art. 39 ust.1 i art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j.
Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.), zawiadamiam:
- o podjęciu przez Radę Gminy Blizanów uchwały Nr XLVIII/428/2023 z dnia25 maja 2023 r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowańi kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Blizanów;
- o przystąpieniu do procedury sporządzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Blizanów.
Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Blizanów 62-814 Blizanów, Blizanów Drugi 52.
Wnioski i uwagi w przedmiotowej sprawie zainteresowani mogą wnosić w formie pisemnej lub ustnej do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Blizanów, 62-814 Blizanów, Blizanów Drugi 52, albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres:
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Blizanów.
/-/ Wójt Gminy Blizanów
Administrator danych osobowych – Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Blizanów. Można się z nami kontaktować w następujący sposób: listownie: Urząd Gminy Blizanów, Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów, przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie www.blizanow.ug.gov.pl, telefonicznie: 62 75 11 066. Inspektor ochrony danych - Możecie się Państwo kontaktować również z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-06-27 09:24:49)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-06-27 09:24:49)
Informacja - do hodowców trzody chlewnej
Informacja - do hodowców trzody chlewnej
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-06-28 09:24:49)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-06-28 09:24:49)
Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu Nr SKO-4213/53/23
Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu Nr SKO-4213/53/23
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-05-19 14:34:36)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-05-19 14:34:36)
Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.4.2023
Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.4.2023
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-05-19 14:32:35)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-05-19 14:32:35)
Informacja w sprawie ustalenia p[odstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-05-08 09:11:14)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-05-08 09:11:14)
Informacja o wysokości podstawowej kwoty dotacji dla oddziałów przedszkolnych
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-05-08 09:09:06)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-05-08 09:09:06)
INFORMACJA
Blizanów Drugi, dnia 20.04.2023r.
INFORMACJA
Wójt Gminy Blizanów przypomina właścicielom / użytkownikom nieruchomości, które nie są podłączone do sieci kanalizacyjnej do złożenia informacji o posiadanym zbiorniku bezodpływowym/ przydomowej oczyszczalni ścieków, którego termin minął dnia 31.03.2023r.
Informację można złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Blizanów, Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów, pok. nr 5, za pomocą e-Puap lub wysyłając na adres email:
Informację należy złożyć na dołączonym do informacji załączniku:
- Załącznik nr 1- dot. zbiornika bezodpływowego,
- Załącznik nr 2- dot. przydomowej oczyszczalni ścieków.
Powyższe informacje są niezbędne w celu zaktualizowania gminnej ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków, którą zgodnie z art. 3 ust. 3 ustawy z dnia13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2022 poz.2519 ze zm.) gminy są zobowiązane prowadzić.
- Wójt Gminy Blizanów
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-04-20 13:13:05)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-04-20 13:15:16)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-04-20 13:15:16)
Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.2.2023
Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.2.2023
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-04-14 12:12:28)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-04-14 12:12:28)
Zarządzenie Nr 27 /2023 Wójta Gminy Blizanów z dnia 28 marca 2023 roku w sprawie wyborów sołtysów wsi
Zarządzenie Nr 27 /2023
Wójta Gminy Blizanów
z dnia 28 marca 2023 roku
w sprawie przeprowadzenia wyborów w jednostkach pomocniczych - sołectwach na obszarze Gminy Blizanów
Na podstawie art.30 ust 1 i 36 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U z 2023 r. , poz. 40 z późn. zm)
oraz statutów sołectw Gminy Blizanów z a r z ą d z a się , co następuje:
- 1
1. Zarządza się przeprowadzenie wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich na obszarze Gminy Blizanów w okresie od 14.04.2023r do 02.06.2023r
2. Wybory w sołectwach przeprowadza się zgodnie z zasadami wyborów określonymi w statucie danego sołectwa
3. Ustala się terminarz przeprowadzenia wyborów w poszczególnych
wsiach sołeckich w brzmieniu stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego
zarządzenia.
4. W celu udzielania sołtysom stałej pomocy w przygotowywaniu
materiałów i organizacji zebrań zobowiązuje pracowników Urzędu
Gminy Blizanów i pracowników jednostek organizacyjnych Gminy , jako
łączników do stałego kontaktu z wyznaczonym sołectwem .
- 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Blizanów
Sławomir Musioł
Harmonogram wyborów w sołectwach
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-04-12 13:46:57)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-04-12 13:46:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-04-12 14:49:34)
Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.13.2022
Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.13.2022
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-03-01 14:47:44)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-03-01 14:47:44)
ZBÓRKA FOLII ROLNICZYCH
Blizanów Drugi, 09.01.2023 r.
KURENDA
Uprzejmie informuję, że Gmina Blizanów planuje przystąpić do programu: ”Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” ogłoszonego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
W związku z powyższym, niezbędne jest przeprowadzenie inwentaryzacji odpadów rolniczych, jakie będą utylizowane na terenie Gminy Blizanów. W tym celu, osoby zainteresowane odbiorem, proszone są o wypełnienie ZGŁOSZENIA i dostarczenie go do Urzędu Gminy w Blizanowie do dnia 31 stycznia 2023 r.
Zbiórka ww. odpadów rolniczych będzie bezpłatna, w związku z tym prosimy o rzetelne wypełnienie druku zgłoszenia. Wszystkie dostarczane odpady rolnicze muszą być oczyszczone z pozostałości po sianokiszonce, kiszonce oraz innych zanieczyszczeń (np. ziemi).
Projekt realizowany będzie pod warunkiem pozyskania przez gminę dofinansowania na ten cel. O formie i terminie zbiórki będziemy informować w późniejszym terminie.
Druk zgłoszenia dostępny jest w Urzędzie Gminy Blizanów, pok. nr 5, na stronie internetowej http://bip.wokiss.pl/blizanow/ w zakładce „informacje ogłoszenia” oraz u sołtysów.
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-01-23 12:26:37)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-01-09 13:36:17)
Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.18.2022
Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.18.2022
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-01-31 14:01:22)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-01-31 14:01:22)
Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.19.2022
Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.19.2022
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-01-12 13:56:25)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-01-12 13:56:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-01-31 13:59:59)
KURENDA
K U R E N D A
Informuję, że demontaż, transport oraz unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest może być dokonywany wyłącznie przez podmioty do tego uprawnione.
Wykonawca w/w prac powinien posiadać odpowiednie wyposażenie techniczne i socjalne zapewniające prowadzenie określonych planem prac oraz zabezpieczenie pracowników i środowiska przed narażeniem na działanie azbestu.
Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.
Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.
Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699)
Wójt Gminy Blizanów
Sławomir Musioł
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-01-26 09:18:26)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-01-26 09:18:48)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-01-26 09:18:48)
Informacja o wprowadzeniu stopnia alarmowego CRP
Szanowni Państwo,
Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 roku o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2234) Prezes Rady Ministrów podpisał Zarzadzenie Nr 617 z dnia 30 listopada 2023r. w sprawie wprowadzenia stopnia alarmowego (2 stopień BRAWO - na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – obowiązujące od dnia 1 grudnia 2023 roku od godz. 00.00 do dnia 29 lutego 2024 roku do godz. 23.59.
ze względu na potencjalne ryzyko zagrożenia bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, o jakim mowa w art. 15 ust. 3 ustawy o działaniach antyterrorystycznych, Prezes Rady Ministrów na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 roku o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2234) podpisał Zarządzenie nr 618 z dnia 30 listopada 2023 roku w sprawie wprowadzenia stopnia alarmowego CRP (3. stopień CHARLIE - CRP – na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – obowiązujące od dnia 1 grudnia 2023 roku od godz. 00.00 do dnia 29 lutego 2024 roku do godz. 23.59.
ze wzgledu na potencjamne ryzyko zagrożenia bezpieczeństwa infrastruktury energetycznej mieszącej sie poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, Prezes Rady Ministrów na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 roku o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2234) podpisał Zarządzenie nr 619 z dnia 30 listopada 2023 roku w sprawie wprowadzenia stopnia alarmowego 2. stopień BRAVO – wobec polskiej infrastruktury energetycznej mieszczącej sie poza ganicami Rzeczypospolitej Polskiej – obowiązujące od dnia 1 grudnia 2023 roku od godz. 00.00 do dnia 29 lutego 2024 roku do godz. 23.59.
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2022-02-17 09:23:45)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2022-03-07 10:06:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-06-01 09:04:15)
INFORMACJA o Podmiotach wpisanych do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Blizanów
INFORMACJA
Przedsiębiorstwa uprawnione do odbioru nieczystości ciekłych :
1. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "PUK" S.A w Kaliszu - ul. Bażańcia 1A 62 - 800 Kalisz
2. Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta "EKO" Sp. z o.o. - ul. Łódzka 19 62 - 800 Kalisz
3. Alicja Krawczyk - Piotrów 39 62 -812 Jastrzębniki
4. Zakład Usług Komunalnych w Blizanowie- Blizanów Drugi 5A, 62 - 814 Blizanów
5. Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Stawiszynie- Długa Wieś Druga 23B, 62 - 920 Stawiszyn
6. WC Serwis Sp. z o.o. Spółka Komandytowa- ul. Szybowa 2, 41-808 Zabrze
7. SEGOPOL Sebastioan Gołąb Kalisz ul. Jagodowa 20
8. Zakład Wielobranżowy Buchnajzer Marek, Tymianek 20, 62-840 Koźminek
9. EKO-AD Usługi Asenizacyjne i Wynajem Kontenerów Adam Deca , Tymianek 21, 62-840 Koźminek
10. Firma Usługowo Handlowa JARTEX Szczepan Jarantowski, ul. Zakopiańska 12, 62-800 Kalisz
11. Firma WNP-TRANS łukasz Bazela, Pawłówek 49A, 62-800 Kalisz
12 DarEko Usługi Transportowe Dariusz Kwaśniewski 63-313 Chocz ul. Bursztynowa 12
Jednoczesnie informujemy ze niewykorzystane i przeterminowane leki są zbierane w specjalnych pojemnikach ustawionych na terenie Ośrodków Zdrowia w Blizanowie i w Jastrzębnikach.
Osoba odpowiedzialna za:
- wytworzenie informacji: Roman Kliszewski
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: (2010-08-19 15:18:47)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2021-12-06 13:24:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-06-01 14:10:46)
Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.1.2023
Obwieszczenie Wójta Gminy Blizanów Nr pisma B.6733.1.2023
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-03-17 14:53:27)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-03-17 14:53:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-03-20 14:13:36)
Informacja Wojta Gminy Blizanów o spotkaniu - warsztatach strategicznych w dniu 5 grudnia 2023r.
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-11-22 13:26:27)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-11-22 13:26:00)
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
K U R E N D A
Urząd Gminy Blizanów informuje, że będzie organizować akcję zbiórki wyrobów zawierających azbest
(np. eternit)
Przedsięwzięcie obejmuje nieruchomości będące w zarządzie:
- osób fizycznych (posesje prywatne)
- wspólnot mieszkaniowych
- przedsiębiorców
- jednostek sektora finansów publicznych
i obejmuje:
- odbiór, pakowanie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest
Zainteresowani właściciele posesji powinni:
-
Złożyć Wniosek na obowiązującym formularzu
-
Przedstawić informację dotyczącą uzyskanej pomocy de minimis
Dokumenty dostępne są:
-
W Urzędzie Gminy Blizanów, w Referacie Rolnictwa i Ochrony Środowiska – pok. nr 5. Informacja telefoniczna 62 75 12 109
-
U sołtysa
-
Na stronie: bip.wokiss.pl/blizanow, w zakładce – Informacje, ogłoszenia.
Wypełnione Wnioski wraz z załącznikami należy składać w Urzędzie Gminy, pok. nr 5, lub u sołtysa, w terminie od dnia 21.11.2022 r. do 20.12.2022 r.
Informacja o pomocy de minimis
Wójt Gminy Blizanów
Sławomir Musioł
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
ROZPATRYWANIE SKARG I WNIOSKÓW
Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52 62 – 814 Blizanów
Tel. 62 7511010, email:
Sprawa: |
Rozpatrywanie skarg i wniosków |
Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Gminy Blizanów, Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów Sekretariat, tel. 62 75 11 010 |
Komórka odpowiedzialna: |
Stanowisko ds. sekretariatu i kadr |
Wymagane dokumenty: |
Skargę lub wniosek można złożyć: |
Opłaty: |
Nie pobiera się |
Termin załatwienia sprawy: |
|
Podstawowe informacje: |
|
Podstawa prawna: |
|
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
Urząd Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52 62 – 814 Blizanów
Tel. 62 7511010, email:
RM.0143.1.1. 2013
EW-14
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek – druk dostępny w Urzędzie i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Jak załatwić sprawę.
- Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest przedstawiona w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Sekretariat – Iza Włodkowska
Tel. 62 7511010, email:
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 14 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Udostępnieniu na wniosek podlega informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu. Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje podmiot obowiązany do udostępnienia, nie umożliwiają udostępnienia informacji w sposób i w formie określonych we wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w sposób lub w formie określonym we wniosku, podmiot obowiązany do udostępnienia, powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. W takim przypadku, jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.
OPŁATY
Brak.
TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji odmawiającej udostępnienia informacji publicznej odwołanie rozpoznaje się w terminie 14 dni. W przypadku skarg złożonych w postępowaniu o udostępnienie informacji publicznej przekazanie akt i odpowiedzi na skargę następuje w terminie 15 dni od dnia otrzymania skargi. Skargę rozpatruje się w terminie 30 dni od dnia otrzymania akt wraz z odpowiedzią na skargę. Podmiotowi, któremu odmówiono prawa dostępu do informacji publicznej ze względu na wyłączenie jej jawności z powołaniem się na ochronę danych osobowych, prawo do prywatności oraz tajemnicę inną niż państwowa, służbowa, skarbowa lub statystyczna, przysługuje prawo wniesienia powództwa do sądu powszechnego o udostępnienie takiej informacji. Sądem właściwym do orzekania w ww. sprawach, jest sąd rejonowy właściwy ze względu na siedzibę podmiotu, który odmówił udostępnienia informacji publicznej.
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022r. , poz.902).
DODATKOWE INFORMACJE
- Informację publiczną stanowi każda informacja o sprawach publicznych.
- Prawo dostępu do informacji publicznej przysługuje każdemu, a jego ograniczenie wynika jedynie w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych, a także ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy.
- Udostępnienie informacji publicznej następuje w drodze ogłaszania ich w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu lub w odpowiedzi na wniosek złożony przez zainteresowanego, a także w niektórych sytuacjach w formie pisemnej lub ustnej bez uprzedniego złożenia wniosku. Poza tym, informacja publiczna może być udostępniona w drodze wyłożenia lub wywieszenia w miejscu ogólnie dostępnym.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
12.01.2024 r.
Osoba odpowiedzialna za:
-
wytworzenie informacji: Roman Kliszewski
-
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: (2013-09-13 08:04:17)
-
zaakceptowanie treści informacji: (2013-09-13 08:04:26)
Załacznik Nr 1 do regulaminu ZFŚS - Klauzula informacyjna
Załacznik Nr 2 do regulaminu ZFŚS - Oświadczenie o sytuacji rodzinnej i materialnej
Załacznik Nr 3 do regulaminu ZFŚS - Wniosek o dofinansowanie wypoczynku pracownika
Załacznik Nr 4 do regulaminu ZFŚS - Wniosek o dofinansowanie do wyjazdu kultularno- oświatowego
Załacznik Nr 5 do regulaminu ZFŚS - Wniosek o przyznanie zapomogi
Załacznik Nr 6 do regulaminu ZFŚS - Wniosek o przyznanie finansowego świadczenia świątecznego
Załacznik Nr 7 do regulaminu ZFŚS - Wniosek o przyznanie pomocy rzeczowej dla dzieci
Załacznik Nr 8 do regulaminu ZFŚS - Wniosek o udzielenie pożyczki na cele mieszkaniowe
Załacznik Nr 9 do regulaminu ZFŚS - Wzór umowy pozyczki na cele mieszkaniowe
Załacznik Nr 10 do regulaminu ZFŚS - Regulamin Komisji Socjalnej
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
Gdzie szukać Pomocy w jezyku POLSKIM (PL) ANGIELSKIM (ENG) ROSYJSKIM (RUS) UKRAIŃSKIM (UKR)
Informacje o koronawirusie w języku POLSKIM (PL) ANGIELSKIM (ENG) ROSYJSKIM (RUS) UKRAIŃSKIM (UKR)
Tarcza antykryzysowa w języku POLSKIM (PL) ANGIELSKIM (ENG) ROSYJSKIM (RUS) UKRAIŃSKIM (UKR)