BIP
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
Instrukcja korzystania z BIP-u
Ustawa z dnia 6 września 2002 r. o dostępie do informacji publicznej nakłada na administracje publiczną, w tym na nasz samorząd, obowiązek udostępniania informacji za pomocą publikatora teleinformatycznego zwanego Biuletynem Informacji Publicznej.
Biuletyn niniejszy został utworzony zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 2002 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej i jest dostępny całodobowo pod adresem internetowym
i można do niego zajrzeć także ze strony WWW naszego samorządu, po naciśnięciu na przycisk <BIP>.
Informacja publiczna dotycząca naszej małej ojczyzny została podzielona na kategorie
Każda z nich została uszczegółowiona - czytelne, kolejne poziomy menu są dostępne po ustawieniu kursora myszki na dziale głównym.
Wybór interesującej informacji dokonywany jest, podobnie jak w przypadku każdej innej strony internetowej, przez naciśnięcie "przycisku" opisującego daną informację.
Dla ułatwienia nawigacji po tym rozbudowanym (ze względu na ogromną ilość informacji) menu, zapewniono możliwość wyświetlenia mapy serwisu.
Biuletyn posiada także wyszukiwarkę kontekstową, pozwalającą na dotarcie do szukanej informacji po podaniu wyrazu (lub jego części) wchodzącego w skład szukanego tekstu.
Pozostając w przekonaniu, że niniejszy Biuletyn ułatwi Państwu dostęp do informacji publicznych dotyczących naszej lokalnej społeczności, zapraszamy do jego użytkowania.
Chętnie poznamy Państwa opinie na temat korzystania z informacji w nim zawartych - wszelkie uwagi, czy sugestie prosimy kierować na adres Redakcji Biuletynu:
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
Dostarczanie dokumentów elektronicznych
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy w Blizanowie
-
Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego elektronicznie dokumentu on-line na stronie elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAP ;
-
Dostarczenie dokumentów w godzinach 7:30 - 15:30 do Sekretariatu urzedu Gminy Blizanów Blizanów drugi 52 na następujących nośnikach danych:
-
Płyta CD lub DVD
-
Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
-
Akceptowane są następujące struktury fizyczne dokumentów elektronicznych:
-
do danych zawierających dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne lub multimedialne- formaty danych, umożliwiające ich przeglądanie i drukowanie przy użyciu popularnych przeglądarek i edytorów: .txt, .rtf, .pdf, xps, .odt, .ods, .odp, .doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx;
-
do danych zawierających informację graficzną - formaty danych: .gif, .jpg (.jpeg), .geotiff, .tif (.tiff), .png, .svg;
-
do danych zawierających informację dźwiękową lub filmową: .wav, .mp3, .avi, .mpeg, .mp4;
-
do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych: .zip, .tar, .gz (.gzip), .7Z;
-
do określenia struktury i wizualizacji dokumentu elektronicznego:
-
do definiowania układu informacji: .xml, .xsd;
-
do przetwarzania dokumentów zapisanych w formacie XML: .xls, .xslt;
-
-
do elektronicznego podpisywania i szyfrowania dokumentów elektronicznych: XMLsig, .XAdES, PAdES, CAdES, XMLenc.
Jeżeli wymagane jest potwierdzenie dokumentem w postaci papierowej doręczenia dokumentu elektronicznego na informatycznym nośniku danych, to w przypadku konieczności przekazania większej liczby załączników (powyżej 1) należy je spakować do pliku o rozszerzeniu .zip, .tar, .gz (.gzip), .7Z.
Adres skrytki pocztowej
/UGB/skrytka
Elektroniczna Skrzynka Podawcza - ePUAP
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 17 czerwca 2010 r. „Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne."
W związku z powyższym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, udostępniamy Państwu możliwość złożenia podania przez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Gminy Blizanów znajdującą się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej - ePUAP. Skuteczne złożenie drogą elektroniczną wniosku do Urzędu - zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji wymaga posiadania bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.gov.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP), pozwalająca na składanie dokumentów elektronicznych w Urzędzie Gminy Blizanów, jest opublikowana w systemie ePUAP.
W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy:
-
zalogować się na platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl),
-
wypełnić udostępniony formularz i opatrzyć go bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego lub podpisać przy pomocy bezpłatnego profilu zaufanego.
Jeśli nie posiadasz konta na ePUAP możesz założyć je tutaj.
Osoby nieposiadające bezpiecznego podpisu elektronicznego mogą z poziomu konta na ePUAP'ie złożyć wniosek o potwierdzenie profilu zaufanego, który należy potwierdzić stawiając się osobiście w dowolnym punkcie potwierdzania profilu zaufanego. Punkt potwierdzania znajduje sie w tutejszym Urzędzie Gminy.
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie „złośliwe" będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
W wyniku przesłania formularza elektronicznego do Urzędu Gminy Blizanów na platformie ePUAP automatycznie wygenerowane zostanie dla Państwa potwierdzenie wniesienia podania tzw. Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP).
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
Miejscowy Plan zagospodarowania przestrzennego dla dziłki o nr ewid. 148/2 i 148/3 w Żegocinie
Obwieszczenie - Wyłożenie planu Obwieszczenie - Wyłożenie planu
Prognoza odziaływania na środowisko
Projekt Uchwały - po wyłożeniu
Rysunek - po wyłożeniu Rysunek - po wyłożeniu
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-11-22 13:10:53)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-11-22 13:10:59)
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
Informacja Wójta Gminy Blizanów
Blizanów dnia 06.11.2024
Blizanów dnia 06.11.2024
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2023-10-31 07:00:52)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2023-10-31 07:01:11)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2023-10-31 07:01:11)
Informacja z dnia 02.08.2024 o wyniku przetaru ustnego nieograniczonego
Informacja z dnia 17.04.2024 o wyniku przetaru ustnego nieograniczonego
Informacja z dnia 30.01.2024 o wyniku przetagu ustnego nieograniczonego.
Wójt Gminy Blizanów
62-814 Blizanów
INFORMACJA
Wójt Gminy Blizanów informuje z e od dnia 10.01.2024r. ( na okres 21 dni ) na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Blizanów i na stronach internetowych urzedu został podany do wiadomości publicznej wykaz nieruchomości stanowiącej własność Gminy Blizanów, położonej w m. Żerniki przeznaczonej do sprzedaży.
Ogłoszenie o II ustnym przetargu ograniczonym
Informacja o wyniku II Przetargu
Ogłoszenie o III ustnym przetargu ograniczonym
Lista osób zakwalifikowanych do przetargu III
Informacja o wyniku przetargu III
Wójt Gminy Blizanów
62-814 Blizanów
INFORMACJA
Wójt Gminy Blizanów informuje z e od dnia 31.01.2024r. ( na okres 21 dni ) na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Blizanów i na stronach internetowych urzedu został podany do wiadomości publicznej wykaz nieruchomości stanowiącej współwłasnośc Gminy Blizanów, położonej w m. Janków Pierwszy przeznaczonej do oddania w użyczenie w 2/3 części.
Ogłoszenie o przetargu ograniczonym na sprzedaż nieruchomości połozonej w m. Żerniki
INFORMACJA
Wójt Gminy Blizanów informuje że na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Blizanów od dnia 27.03.2024r. na okres 21 dni zostal wywieszony wykaz nieruchomosci gruntowej oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 105/13 połozonej w m. warszówka , przeznaczonej do wydzierżawienia.
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
Umorzenia
Ulgi i pomoc publiczna w 2022 r.
Wykaz osób pr. i fizycznych którym udzielono pomoc publiczną w 2022 r.
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
Adres Redakcji
Urząd Gminy w Blizanowie
Blizanów Drugi 52
62-814 Blizanów
tel. 62 7511066 fax 62 7512109
e-mail:
Informacja w języku Migowym o działalności Urzędu Gminy Blizanów
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
Uchwały i Zarządzenia dot. budżetu Gminy Blizanów
Sprawozdania w zakresie operacji finansowych
Informacja z wykonania budżetu za I kw.2024r.
Informacja o wykonaniu budżetu za II kw.2024r.
Informacja o wykonaniu budżetu za III kw. 3024r.
Informacja o wykonaniu budżetu za IV kw. 2024r.
Informacja z wykonania budżetu za I kw.2025r.
Informacja sporządzona na dzien 31.12.2023r. za 2023r.
Sprawozdanie Finansowe za 2024r. - Zakład Usług Komunalnych w Blizanowie
Sprawozdanie Finansowe za 2024 rok- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Blizanowie Drugim
Sprawozdanie Finansowe za 2024 rok- Zespół Szkół w Jankowie Pierwszym
Sprawozdanie Finansowe za 2024 rok- Zespół Szkół w Piotrowie
Sprawozdanie Finansowe za 2023r. - Zakład Usług Komunalnych w Blizanowie
Sprawozdanie Finansowe za 2023 rok- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Blizanowie Drugim
Sprawozdanie Finansowe za 2023 rok- Zespół Szkół w Jankowie Pierwszym
Sprawozdanie Finansowe za 2023 rok- Zespół Szkół w Piotrowie
Opinia RIO o projekcie uchwały budżetowej Gminy Blizanów na 2023r,
Opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu przez Gmine Blizanów
Opinia RIO o projeckie Wieloletniej Prognozy finansowej Gminy Blizanów na lata 2023-2030
Sprawozdanie Finansowe za 2022 rok- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Blizanowie Drugim
Sprawozdanie Finansowe za 2022 rok- Zespół Szkół w Jankowie Pierwszym
Sprawozdanie Finansowe za 2022 rok- Zespół Szkół w Piotrowie
Sprawozdanie Finansowe za 2022r. - Zakład Usług Komunalnych w Blizanowie
Informacje o wykonaniu Budzetu Gminy Blizanów
Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu
Uchwała Nr SO-0951/45/C/3/Ka/2018 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2018-02-09 08:59:42)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2018-02-09 08:59:42)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2018-02-09 09:05:54)
Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu
Uchwała Nr SO-0951/50/P/3/Ka/2018 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2018-02-09 09:12:24)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2018-02-09 09:12:24)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2018-02-09 09:12:24)
Uchwała Nr SO-0951/82/D/3/Ka/2018 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu
Uchwała Nr SO-0951/82/D/3/Ka/2018 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2019-01-08 12:36:34)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2019-01-08 12:36:34)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2019-01-08 12:36:34)
Uchwała Nr SO-0952/48/3/Ka/2018 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu
Uchwała Nr SO-0952/48/3/Ka/2018 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2019-01-08 12:37:56)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2019-01-08 12:37:56)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2019-01-08 12:37:56)
Uchwała Nr SO-0957/47/3/Ka/2018 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu
Uchwała Nr SO-0957/47/3/Ka/2018 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2019-01-08 12:39:11)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2019-01-08 12:39:48)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2019-01-08 12:39:48)
Bilanse jednostek budżetowych na dzień 31.12.2019r.
Zespół Szkół w Jankowie Pierwszym
Zespół Szkolno Przedszkolny w Blizanowie Drugim
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2020-05-25 13:52:16)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2020-05-25 13:52:16)
Bilans z wykonania budzetu jednostki samorzadu terytorialnego
Bilans z wykonania budzetu jednostki samorzadu terytorialnego sporządzony na dzień 31.12.2019r.
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2020-07-10 10:09:19)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2020-07-10 10:09:19)
Bilans jednostki budżetowej
Bilans jednostki budżetowej i samorządowego zakladu budżetowego sporzadzony na dzień 31.12.2019
Bilans jednostki budżetowej i samorządowego zakladu budżetowego sporzadzony na dzień 31.12.2020
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2020-07-10 10:11:06)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2020-07-10 10:11:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2021-06-08 11:13:02)
Informacje dodatkowe - wprowadzenie do sprawozdania finsnowego
Informacje dodatkowe - wprowadzenie do sprawozdania finsnowego sporzadzona na dzień 31.12.2019r.
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2020-07-10 10:12:41)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2020-07-10 10:12:41)
Uchwała Nr SO-0953/9/2/Ka/2020 Skladu Orzekajacego RIO w Poznaniu z dnia 10 wrzesnia 2020r.
Uchwała Nr SO-0953/9/2/Ka/2020 Skladu Orzekajacego RIO w Poznaniu z dnia 10 wrzesnia 2020r.
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2020-09-17 13:34:10)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2020-09-17 13:34:10)
Bilanse jednostek budżetowych lub samorządowych zakładów budżetowych za 2021r.
Zespół Szkół w Jankowie Pierwszym
Zespół Szkolono-Przedszkolny w Blizanowie
Zakład Usług Komunalnych w Blizanowie
Osoba odpowiedzialna za:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Roman Kliszewski (2022-05-10 12:57:23)
- zaakceptowanie treści informacji: Roman Kliszewski (2022-05-10 12:57:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Roman Kliszewski (2022-05-11 08:26:06)
- Szczegóły
- Kategoria: BIP
Ogłoszenia dot. organizacji pozarządowych
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Blizanow w 2022r. z organizacjami pozarządowymi.
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Blizanow w 2023r. z organizacjami pozarządowymi.
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Blizanow w 2024r. z organizacjami pozarządowymi.
Nabór kandydatów na członków komisji ds. oceny ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego Gminy w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej
ZARZĄDZENIE Nr 7/2014
Wójta Gminy Blizanów
z dnia 28 stycznia 2014r.
w sprawie przeprowadzenia naboru kandydatów będących przedstawicielami organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na członków komisji ds. oceny ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego Gminy w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu na 2014 rok.
Na podstawie art. 15, ust. 2, pkt 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010r Nr 234, poz. 1536 z późń. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
Ogłasza się nabór kandydatów będących przedstawicielami organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na członków komisji ds. oceny ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego.
§ 2
Zadaniem członków komisji jest ocena pod względem formalnym i merytorycznym ofert złożonych w otwartych konkursach ofert na realizację zadania publicznego.
§ 3
Zgłoszenie kandydatury winno nastąpić najpóźniej do dnia 14 lutego 2014 roku do godz. 10:00 osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Blizanów, Blizanów Drugi 52, 62 – 814 Blizanów lub listownie na w/w adres (decyduje data wpływu zgłoszenia) z dopiskiem „Zgłoszenie do Komisji Konkursowej Opiniującej Oferty” przez złożenie wypełnionego formularza zgłoszeniowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 4
Spośród zgłoszonych kandydatur dokonany zostanie wybór dwóch członków komisji ds. oceny ofert z zastrzeżeniem możliwości wyłączenia członka komisji w przypadku wystąpienia konfliktu interesów, z odpowiednim zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.) dotyczących wyłączenia pracownika.
§ 5
Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierza się Sekretarzowi urzędu Gminy.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.